-->
6/Tutorial/slider

Syal ini tidak akan pernah terlupakan

4 comments


Ini memang hanya sebuah syal. Tapi bagi saya syal itu adalah syal kenang - kenangan saat saya duduk di kelas 1 smk. Syal itu didapat saat saya mengikuti acara di sekolah.


Salah satu kenangan dari syal itu adalah saat saya mengikuti kegiatan organisasi yang saya ikuti. Nyaris selama kegiatan itu berlangsung 2 hari, aku memakai syal itu.


Sebenarnya masih banyak yang mau diceritakan tetapi saya bingung mau menuliskan apa disini.

Selesai..
author profile image
Abdelghafour

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

4 comments

  1. semoga isi training emmbekas sangat dalam , dan tak sekedar membekas tapi juga tumbuh berkembang memabgi harum semerbaknya ke seluruh muka bumi... Amiiin!

    ReplyDelete

An ENTJ Person. A software engineer, experienced in web development, especially in Java. The best graduate of engineering field of Bandung State Polytechnic. Self-motivated and adaptable person. Highly passionate about IT stuff. A fast learner, always curious and loves to learn something new. Has a strong logical and analytical thinking. [Faris Arifiansyah] (https://lh4.googleusercontent.com/9-OcR6PfTb9wECGLmzP0uzrFor9GiXdbMHRt_eXiIh9D_kdopGPGDogIuhWVlCaeBfGONpDMz54MuZHfm98s=w1920-h925)